vrijdag 11 januari 2013

Workshop kaarten

Allereerst wil ik jullie het beste wensen voor 2013.
Het heeft even geduurd, maar eindelijk is mijn blog klaar. We zetten nog even de leukste workshop kaarten van het laatste kwartaal van 2012 op de blog.

 
 


Gebruikte mallen Cheery lynn DL102, Joy 6002/0149, Nestabilitie S4-383 en stempel CT003 van Nellie Snellen




Gebruikte mallen MD LR0244, Joy 6002/0147 en ponsen Nellie Snellen FLP035, FLP013, FLP 014 en FLP031

De artikelen zijn te bestellen in mijn web-shop. De web-shop is nog niet helemaal af, maar u kunt ook langskomen in de winkel zie do-it-creatief

3 opmerkingen:

  1. Hallo Anita,

    Gefeliciteerd met jouw eigen blog, het ziet er super leuk uit.
    De creaties zijn ook erg mooi,ik heb ze in het echt kunt bewonderen.
    Ik wil je ook veel succes wensen met jouw blog.

    Lieve groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Anita, jij ook nog de allerbeste wensen voor 2013 hoor! Je blog ziet er goed uit joh! Ik ga je volgen! Tot 26 januari. Liefs Simone Henzen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anita,

    Ik heb alles vanochtend al in de winkel mogen bewonderen, schitterend meisje.

    Heel veel plezier in blogland

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen